November 23, 2012

BLOGARIUM 2012

 
Jeg har fått være med i et verdensomspennende bloggeprosjekt denne høsten! Blogarium. Annick fra Blouge Toujours, en bloggende illustratør fra Canada inviterte meg med sammen med andre bloggere fra Frankrike, Tyskland, Quebec, Nederland og Norge. Opplegget var basert på den gode gamle "hemmelig venn". Vi fikk tildelt en tilfeldig medblogger, og skulle sende hun/han 5 små gaver pluss litt info om en selv. Gavene skulle være hjemmelaget / kreative / enkle og et par spørsmål skulle besvares. Selv skulle en også motta en slik pakke fra en "hemmelig bloggvenn" for så å blogge om det!

Et veldig morsomt prosjekt hvor målet er å bli kjent med andre kreative, fine bloggere der ute. Jeg fikk lov å overraske den canadiske bloggeren Toujours Dimanche med en pakke. Selv mottok jeg gavene over fra Cara Carmina, en fantastisk flink illustratør, designer og dukkemaker fra Quebeck.
Jeg er blitt helt forelsket i hennes illustrasjoner og stil. Sjekk ut hennes flotte portefolio her.

Cara Carmina måtte også svare på noen spørsmål slik at jeg og dere kan bli litt bedre kjent med henne. Jeg tar det på engelsk: Alle bilder fra hennes etsy butikk.


-Job? - Illustrator, doll artist and designer
-Your ideal day? - A lovely Fall day reading my faourite book under a yellow tree.


-Your musical love affair at the moment? - Carla Morrison ( from Mexico, sweet voice, lovely songs. My favourite "parjarito del amor" (love little bird ).


- A dream? - To have an avocadotree for myself!
-Where do you get your inspiration? Children books, art, nature, fashion, dreams, mexico, people!

 
- Your universe is composed of? - Love, cats, ice cream, papers, fabircs, books, kisses, friends, little things.
- Your blogg: Cara Carmina.

Jeg kjenner jeg meg inspirert til de tusen. Og spesiellt nå med musikken til Carla Morrison i bakgrunnen. Slike spennende oppdagelser gir glede og energi i min hverdag!

For more info on Bloglarium in English, click here.
 

4 comments:

  1. Hørtes gøy ut!!!

    kommer tilbake i morgen for å besøke disse interesante
    damene,for nå er det natta for meg;)

    Nyt lørdagen!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  2. Tøff illustratør. Gøyalt konsept :)

    ReplyDelete
  3. Happy you received your gifts!!!!!!!!!!!! :D THANK YOUUUUUUS! :D <3<3<3<3<3

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)